Re[6]: LINUX všeobecně - delší III

Jan Nováček Konference na cimboraservis.cz
Středa Září 5 20:39:14 CEST 2001

Dobrý den,
4. září 2001, 19:07:48, napsal jste:

PK>  JN> bych polemizoval (nevím jakou verzi jste viděl naposled). Mně
PK>  JN> maximálně vyhovuje, pracuji s ním hodně dlouho a tak pochopte, že
PK>  JN> se
PK>  JN> hodně těžko přechází někam jinam. Proto jsem také pokládal tento
PK>  JN> dotaz

PK> Pak nechapu proc vubec prechazite na Linux? Tam tento argument o
PK> "pracuji s nim hodne dlouho" neplati?

PK> Petr

  Mate pravdu, ze v Linuxu tento argument take plati.
  S Linuxem pracuji teprve cca 3 mesice. Presel jsem z toho duvodu, ze
  uznavam kvalitu Linuxu jako serveru. Kdyz uz v nem, ale travim hodne
  casu, chtel bych ho vyuzivat i jinak.
  Proto mne mrzi, problemy s Mozillou atd.
  A pochopte me, ze posta je jedna z nejdulezitejsich veci kterou
  pouzivam a problemy s ni si nepreji. Prave proto se ptam po schopnem
  programu.
  A jeste bych chtel dodat, ze s Linuxem rozhodne koncit nebudu.
  Ponevadz se mi mimo jine zalibil.
  A ve Windows jiz nemam co zkoumat (troufam si tvrdit) :-)

--
S pozdravem,