Logoutd aneb casove omezene prihlaseni

Edvard Miskej miskej na vegacom.cz
Čtvrtek Září 6 10:58:04 CEST 2001

Hezky den,
potrebuji nastavit jeden ucet uzivatele, aby byl casove omezeny - jeho
prihlaseni trvalo napr. 60 min. Dozvedel jsem se/vypatral, ze
existuje logoutd a prislusne konfiguracni soubory
viz.
http://www.linux.gr/cgi-bin/man2html/usr/share/man/man8/logoutd.8.gz

Ale nemuzu najit kde tahle binarka je? Nejake informace se tvari, ze je
standartni vybavou bezne distribuce, ale ja ho nemohu nalest
v RedHat 7.1 ani Suse 7.2
Diky za info, popr. zkusenosti s logoutd

p.s. v teto konferenci se o tom mluvilo nekdy pred tremi lety,
ale zase jen to, ze ve slackware existuje logoutd,
popr. to resit pres PAM. Ale nic moc jsem se
z toho nedozvedel.

S pozdravem E. Miskej