Subor system v root-e...

Robert Vojta robert na v0jta.net
Čtvrtek Září 6 11:10:50 CEST 2001

> Neviete nahodou co je subor system ktory sa nachadza v root-e???
> Mame tento subor na RH 6.2, ale len na jednom a rastie. Vyzera to ako
> log cohosi.

  Clovece vy jste se zblaznil tohle poslat do konference, no nic, koukal jsem
ze rooti posta te masiny chodi Vam ...

# Person who should get root's mail
root:           dano na tatrasoft.sk

 ... a hadejte kde jsem to nasel. Zmenil jsem tomu uzivateli 'spajdel' heslo,
tak se s nim domluvte a zmente mu to na neco jineho a at uz vas __nikdy__
nenapadne posilat jmeno/heslo uzivatele do nejake verejne konference. Buh
vi, kolik lidi to prede mnou vyzkouselo, kolik lidi pouzilo treba exploit na
vas sendmail, kolik lidi ziskalo roota, atd.

S pozdravem,
                                                            --Robert V0jta

--
            _
           |-|  __        Robert Vojta (robert-at-v0jta-net)