samba+smb.conf

Marek Jaros jam na vol.cz
Čtvrtek Září 6 14:33:01 CEST 2001

On Thu, Sep 06, 2001 at 02:11:56PM +0200, Ludek Finstrle wrote:

> Koukal jsem jen zbezne, ale pochopil jste spravne tuto direktivu?
> Toto neni adresar roota, ale ... (sakra jak to popsat) No samba umi
> misto / pouzivat jako root directory jiny adresar.

dobrej postreh, toho sem si ani nevsim.

slovo root (koren) ma (mimo jine :)) dva vyznamy ---- privilegovany uzivatel
                                                 \    s home adresarem /root
                                                  \
                                                   `- korenovy adresar '/'

tz. pokud se deklaruje root directory mysli se tim korenovy adresar, v tomto
konkretnim pripade se samba pta od jakeho adresare ma byt viditelna stromova
struktura samby. to znama ze pokud zadate 'root directory = /root' samba
jednak nebude moci mapovat adresare ktere v aresari /root (home roota) ktere
tam pochopitelne nebudou a dvojak nebude mit prava pro zobrazeni tohoto
adresare.

	jam