jadro 2.4.x a vytizeni praci s diskem

Zdenek Kabelac kabi na i.am
Čtvrtek Září 6 14:48:04 CEST 2001

Kamil Toman wrote:

> Omlouvam se, jestli uz to tu bylo, ale v archivu se mi nepovedlo nic najit.
>
> Kdyz jsem vcera trochu experimentoval s tim vytizenim a prislo mi, ze
> pri operacich jako find . -print, cp large_file to_anywhere, sosani
> vetsiho archivu z jineho pocitace lokalni site a podobne, system doslova
> tuhne - hroznou dobu trva nez se pusti neco jineho, nez se prepne okno...
> Zkouseno na jadre 2.4.9, UDMA je zapnute. Je to znamy problem nebo "feature"?

Nejsi sam kdo si na tohle stezuji - dokonce ja jsem si osobne postezoval
Linusovi behem kratky vymene mailu - ale evidentne tento problem
nehodlaji resit - pritom by momentalne stacila uplna blbost - proste
rict ze diskova cache smi maximalne zabrat napriklad 50% fyzicke pameti
-
bohuzel zda se, ze nekteri developeri maji svoji hlavu a svoje napada
a tak ja timhle trpim uz pomerne dost dlouho.

Zvlaste nechutne jsou tychle problemy pokud pracujete s XXXMB velkymi
soubory - no co se da delat... (netbsd si kvuli tomu instalovat nebudu
to ma zase jine mouchy ktere by me asi vadily vic - treba chybejsi DRI)

kabi