PAM hlasi "unable to resolve symbol"

spatka.lnx na luzanky.cz spatka.lnx na luzanky.cz
Čtvrtek Září 6 19:07:49 CEST 2001

Dobry den

Chtel jsem POP3 zpristupnit pouze urcitym lidem z urcitych pocitacu. Zdalo se
mi, ze by k tomu slo pouzit /etc/pam.d/pop. Zkusil jsem pridat (pro zacatek bez
parametru, ale zkousel jsem to i s ruznymi parametry dle dokumentace)
nasledujici radky:

auth       required    /lib/security/pam_rhosts_auth.so
account    required    /lib/security/pam_rhosts_auth.so

V tu chvili prestalo POP3 fungovat. V logu jsem objevil:
PAM unable to resolve symbol: pam_sm_acct_mgmt

Chapu, ze neco schazi, ale bohuzel nemohu najit co.
Konkretne to nefunguje pod RedHat 7.0 s pam-0.72-37 a imap-2000-3.

Prosim, tusite nekdo co mam pridat (nebo udelat jinak)?

Dekuji.
Petr SPATKA