PostGres + trideni

Horák Daniel horak na sit.plzen-city.cz
Čtvrtek Září 6 17:23:53 CEST 2001

> Nemuzu donutit PostGres SQL databazi aby mi tridila spravne cesky.
> Vypis locales:
> -- server:~# locale

dulezitejsi je nastaveni locale v okamziku, kdyz se PostgreSQL spousti

> -- vse v podstate vypada ok, az na par mist kde se mezi
> pismeny D objevi
> obcas Z s hackem, pripadne S s hackem je nekde mezi pismeny G
> (delaji to
> dle povsimnuti jen tyto dva znaky, protoze napriklad C s
> hackem je skutecne
> cele na spravnem miste). Nevite kde by mohl byt problem ?

Pokud ma databaze encoding latin2 (iso8859-2) a data jsou v win1250, pak
muze pomoct data pomoci "copy" dostat z tabulky do souboru, ten
prekodovat (cstocs) a pomoci "copy" zpatky ulozit. Horsi situace
nastane, kdyz v jedne tabulce bude kombinace kodovani latin2 a win1250
:-(

			Dan