problemi s dynamickou IP

Pavel Staněk agent_x na quick.cz
Čtvrtek Září 6 23:47:41 CEST 2001

Dobry den,
mam nasledujici problem s RH7.1:
mam server pripojeny pres kabelovku- tj s dynamicky pridelovanou IP.
Kabelovy modem je pripojen na eth1, lokalni sit na eth0.
No a po urcite dobe se stane ze prestane fungovat maskarada apod. zjistil
sem z ifconfigu ze na eth1 neni IP, broadcast a netmask.
Myslel jsem ze je problem s tim ze expirne prideleni IP z dhcp, ale pozdeji
sem prisel na to ze vypadava pumpd deamon.
Takze staci  pump -i eth1 a vsechno jede.

Nevite nekdo proc ten deamon vypadne?

Pripadne nevite nahodou jak udelat aby jakmile deamon vypadne tak aby se
znovu spustil?
mam ted nastaveno aby ho cron kazdou hodinu spoustel,
ale nekdy to nevipadne nekolik hodin, nekdy za par minutek.

Takze pokud by mi nekdo mohl pomoci, byl bych jedine vdecny.

Diky Pavel

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.