problem - unable to handle kernel paging request

Petr Vilir valive na seznam.cz
Čtvrtek Září 6 21:21:26 CEST 2001

Zdravim,

cas od casu mi nejaky program spadne a vypise oops message. Nevite nekdo,
co tohle znamena a co s tim? Je to pekne frustrujici :( Mam jadro 2.4.3 z
Mandrake 8 a 256MB DDR RAM. Priklad hlasky:

Unable to handle kernel paging request at virtual address 8181861b
printing eip:
c0111a49
pgd entry c976e81c: 0000000000000000
pmd entry c976e81c: 0000000000000000
pmd not present!
Oops: 0000
(a nasleduje dump registru a zasobniku)

Zkousel jsem testovat pamet s Memtestem86 a dostal jsem takove divne
vysledky - zadne testy chyby nenajdou, krome jednoho, ktery jich najde >100
v oblasti 0-0.6MB a je to test, ktery prenasi nekolikamegabajtove bloky
pameti instrukcemi movsb/w/d -- a to mi prijde spis jako falesny poplach
(zadne jine testovaci programy nic neodhali...).

Diky,
Petr