problem - unable to handle kernel paging request

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Sobota Září 8 09:21:24 CEST 2001

On Thu, 6 Sep 2001, Petr Vilir wrote:

> Zdravim,
>
> cas od casu mi nejaky program spadne a vypise oops message. Nevite nekdo,
> co tohle znamena a co s tim? Je to pekne frustrujici :( Mam jadro 2.4.3 z
> Mandrake 8 a 256MB DDR RAM. Priklad hlasky:
>
> Unable to handle kernel paging request at virtual address 8181861b
> printing eip:
> c0111a49
> pgd entry c976e81c: 0000000000000000
> pmd entry c976e81c: 0000000000000000
> pmd not present!
> Oops: 0000
> (a nasleduje dump registru a zasobniku)

> [...]

Já bych to viděl na tu paměť, nebo špatné nastavení v BIOSu. Teď se mi
stalo něco podobného, štoural jsem se v BIOSu a linux nenastartoval, tak
jsem zvolil defaultní nastavení v BIOSu, to by mělo chodit :-) a start
linuxu - vše běželo dobře až do doby kdy se měl zobrazit login potom Oops
0000 a konec. HW je OK - předtím to šlapalo OK. Nakonec jsem přišel která
položka BIOSu to mršila ovládání adresní linky A20 - BIOS tam nastavil
normal a s tím to nefunguje musí se nastavit fast. :-(
Potom vše zase běhá OK.

A protože se ty chyby projevují na začátku typoval bych na podobný problém
u vás - (hranice 640k ms-dos)

|            Ostrava                     |

---
Používám legální programy a ZADARMO !
viz http://www.linux.cz/zdarma-a-legalne