Re(2x): Re(2x): Re(2x): mezi lidi

Petr Klimovic pizi na jinak.cz
Čtvrtek Září 6 17:03:24 CEST 2001

 MS> Já jsem ale původně reagoval na cosi jiného.
 MS> Kdosi tady tvrdil, že nemá smysl radit začátečníkům v Linuxu,
 MS> protože
 MS> stejně nikdy nic nenaprogramujou, nebo tak nějak to bylo... To mi
 MS> připadá jako téměř fundamentální otázka.

Asi se mluvi o me. Ja jsem rikal, ze neni nutne zamerovat vyvoj
distribuci smerem k masovosti. Ziju v domeni, ze cele GNU, free,...
hnuti nema za cil neco nekam rozsirovat. Ti lide, kteri to programuji
chteji system, ktery bude zadara a bude delat to, co oni chteji. Az
bude delat vse co chci, muzu se zacit zabyvat tim, aby delal jeste
neco, co chteji ti ostatni.

Nemam nic proti radam komukoliv. Sam jsem tady mnoho rad dostal a
snazim se i nejakou tu radu poskytnout. Ale nemyslim si, ze by to melo
byt nejakou prioritou.

Petr

... Neohlizej se, jde za nami Lemming.