Re(2x): Re(2x): Re(2x): mezi lidi

Michal Špaček skim na deltaes.cz
Pátek Září 7 10:34:22 CEST 2001

On Thu, Sep 06, 2001 at 05:03:24PM +0100, Petr Klimovic wrote:
>  MS> Já jsem ale původně reagoval na cosi jiného.
>  MS> Kdosi tady tvrdil, že nemá smysl radit začátečníkům v Linuxu,
>  MS> protože
>  MS> stejně nikdy nic nenaprogramujou, nebo tak nějak to bylo... To mi
>  MS> připadá jako téměř fundamentální otázka.
> Asi se mluvi o me. Ja jsem rikal, ze neni nutne zamerovat vyvoj
> distribuci smerem k masovosti. Ziju v domeni, ze cele GNU, free,...
> hnuti nema za cil neco nekam rozsirovat. Ti lide, kteri to programuji
> chteji system, ktery bude zadara a bude delat to, co oni chteji. Az
> [...]
S tim taky celkem souhlasim. Ja se snazim ridit jednoho pravidla -
radit pouze tem, kteri chteji.
Je nutne si uvedomit, ze ti co to fakt umeji, tomu venovali spousty
casu a nemaji nejak moc dalsiho casu na to aby radili kazdou blbost
dalsim lidem {tou blbosti je treba to, ze to chteji sirit mezi vsechny
lidi :o) - teda pokud to nedelaji komercne :o) }
Takze kdyz se me nekdo zepta na neco a ja vim, ze pro to neco delal
nebo bude, klidne mu poradim cokoliv.
A nebo kdyz nemam co delat, tak radim :o))))

skim

  Michal "sKim" Spacek         	Brno, CZ, Europe
 E-mail: skim na deltaes.com
    icq: 66962942		user: debian, TeX