Apache VirtualHost vraci spatne stranky

Jaroslav Hejtmánek jerry na spseol.cz
Pátek Září 7 08:52:05 CEST 2001

Dobre rano vsem
	resim nasledujici problem - mam vytvorene name-based VirtualHost na
serveru apache-1.3.17-0. Po nastartovani serveru vse funguje perfektne,
dostanu se na vsechny weby, ale po nekolika dotazech na server /na ruzne
Virt.Hosty/ to prestava fungovat a dostavam poze stranky prvniho
Virt.Hosta, ktery je v sekci definovan, pritom pri nacitani/reloadovani
stranky v prohlizeci se v prvni chvili objevi nazev stranky spravne, ale
pak se nacte jiz zmineny prvni web. Prohlizece jsem odzkousel
Netscape,Mozilu,Lynx,MSIE, v cache to neni, tu jsem zakazal.
Jo a v logu toho Virt.Hosta se objevi "File does not exist: /cesta/na
soubory v tom prvnim Virt.Hostu !!!!
Cele to bezi na SuSE 7.1

Diky

Jaroslav Hejtmanek