sendmail a spatna adresa v .procmailrc

David Tok theo na coolnet.cz
Pátek Září 7 09:44:07 CEST 2001

Pekny den,

  jeden z uzivatelu si v .procmailrc nastavil, ze mu ma email chodit na
lokalni adresu a kopie na jinou adresu. Bohuzel u te, kam se ma posilat
kopie se mu podaril preklep. No v sendmail.mc jsem bohuzel zapomnel
FEATURE(`accept_unresolvable_domains')dnl
a tak se to snazilo poslat. Uzivateli se ale vraceli emaily s nedorucenkou
a ty se opet byly preposilany na neexistuji smycka ... until velikost
inboxu = 2GB. Pak se sendmail pustil do roota a posilal tam dopisy o
nemoznosti zapisu do inboxu inkriminovaneho...
  Proste hnusna smycka. Chtel bych se zeptat, zda se problem vyresi tim,
ze jsem ze sendmail.mc (samozrejme pak m4 < sendmail.mc >
/etc/sendmail.cf) vypustil accept_unresolvable_domains. Pripadne jak se
tomu branit jinak. (sendmail.cf je jinak original v RedHat7.1, sendmail
8.11.6, kernel 2.4.9)
  Jeste bych chtel prosim poradit, jak nastavit maximalni velikosti inboxu
pro skupiny ci jednotlive uzivatele.

diky

--

d.a.v.i.d.
Digital Artificial Violence and Infiltration Device