XSANE

Kvapil Jaroslav (MHMP) Jaroslav.Kvapil na mag.mepnet.cz
Pátek Září 7 09:45:09 CEST 2001

Dobry den,
 dekuji za odpoved. Dostal jsem se k masine teprve vcera. Zjistil jsem
nasledujici.

#Dobry den!
#  Tak jsem se dival na nastaveni u sebe. Mam paralelni Mustek 1200cp+
# a RH 7.2cz.
# Tady to je:

# crw-rw----    1 root     lp         6,   0 bře 24 05:37 lp0

Toto nastaveni prav jsem mel. Stejne je i na lp1 a lp2.
Zaroven jsem udelal jeste symbolicky link : /dev/scanner -> /dev/lp0

# /etc/xinetd.d/sane:

Tento script mam stejny, akorat v /usr/local/etc/xinetd.d,
toto je nastaveni z instalace. A pise se o tom i v manulau.

# V /etc/services radek:
# sane 6566/tcp # SANE network scanner daemon

Tez mam.

# V /etc/sane.d/saned.conf :
# localhost

Tez mam.

# V /etc/sane.d/mustek_pp.conf mimo jine radek:
# port 0x378

Tez mam, ale v umax_pp.conf.

#No, snad jsem na nic nezapomnel.
#
#                Miroslav Lednicky

Par dotazu jeste na zaver.
Jaky je rozdil mezi /etc a /usr/local/etc ?
Nikde se nepise, proc se nesmi spoustet sane pod rootem ?
Jestli je to pouze z bezpecnosti, nebo muze neco provest ?
Existuje nejaky software na prevod bitmapoveho textu na text ?
Neco jako Recognita pod Win.

Vsem dekuji.

S pozdravem ...

/                    jaroslav.kvapil na mag.mepnet.cz
 V ten nejnevhodnejsi okamzik vystane problem, se kterym nikdo nepocital a
samozrejmost,
 ktera je stokrat odzkousena, po stoprve prestane fungovat, o vyjimkach
zakonitosti nemluve.
 Murphy
___