XSANE

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.cz
Pátek Září 7 10:36:32 CEST 2001

"Kvapil Jaroslav (MHMP)" wrote:

> # /etc/xinetd.d/sane:
> Tento script mam stejny, akorat v /usr/local/etc/xinetd.d,
> toto je nastaveni z instalace. A pise se o tom i v manulau.

Tak to bych prestehoval do /etc/xinetd.d.

> Jaky je rozdil mezi /etc a /usr/local/etc ?

No, snad nebudu mlzit. v /usr/local byva vetsinou
uzivateluv "neporadek". Software, ktery si instaluji
sam pomoci prekladu ze zdrojaku a tak.

To, co je uz v distribuci byva v /etc, /usr/bin, a podobne.

> Nikde se nepise, proc se nesmi spoustet sane pod rootem ?
> Jestli je to pouze z bezpecnosti, nebo muze neco provest ?

Myslim, ze kvuli bezpecnosti.

> Existuje nejaky software na prevod bitmapoveho textu na text ?

No, existuje. Zkousel jsem, ale je to zatim v postate nepouzitelne.

                        Miroslav Lednicky

Miroslav Lednicky  -  Spravce Internetu na SPS ve Zline

E-mail: lednicky na spszl.cz

WWW: http://www.spszl.cz/~lednicky/