META: Co s MIME v konferenci

Robert Vojta robert na v0jta.net
Pátek Září 7 11:54:25 CEST 2001

> [...]
> listu nema smysl moc 'hrat' na moznost sifrovani zpravy. Jenze je tu
> druhy aspekt, ktery povazuji za dulezity a v nastupujicim elektronickem
> case cim dal vice dulezitejsi (cimz nerikam, ze toto musime resit nyni,
> jen bych to kategoricky nezahazoval) - a sice to, ze kdyz mail posle
> clovek A a neco v nem sdeli, chci mit jistotu, ze to byl skutecne clovek
> A, a ze skutecne napsal presne co napsal, resp. ja ctu - o tom je prece
> 'signovani'. Myslim si, ze vyuziti tohoto se najde v mnoha ohledech,
> nejen pro ucely napr. dukazniho rizeni (to mne ted napadlo).

Zdravim,
  osobne je mi vcelku jedno jestli ta zprava co dojde podepsana bude ci nebude
zmrsena. Samozrejme, ze je milejsi kdyz to bez problemu a dojde tak jak dojit
ma, ale jinak bych to asi povazoval za okrajovou zalezitost.

> tar.gz, ktery je uspesne rozbalitelny na vsech mne znamych platformach.
> Samozrejmosti povoleni techto binarnich dat beru nejake rozumne omezeni
> (100kB?).

  Na co? Copak tu je nejaky devel list aby se posilali patche, atp.? Nevim
kolik je presne lidi v konferenci, ale kdyz kazdemu poslete 100kB tak uz to
neco vygeneruje. Pokud chcete neco poslat, tak ...

  a) vlozte primo do mailu
  b) v pripade, ze to vlozit nelze (velke, binarni data, ...) to nekde vystavte
  c) nebo napiste, ze to zaslete na pozadani

  Proti tomuhle bych se celkem ohrazoval.

> 	Jablicka se nepochybne ozvou...;-) - ted vazne, Apple neni tak okrajova
> platforma jak se nekdy muze zdat, osobne navrhuji podporu Win1250,
> ISO8859-[1|2] a Apple (zadne nevlastnim). Toto prekodovavat, ostatni
> nechat byt.

  Nechal bych to co navrhuje Yenya, ISO nebo ascii, nevidim nejaky moc velky
duvod, proc se by mela delat podpora pro Win1250.

S pozdravem,
                                                            --Robert V0jta

--
            _
           |-|  __        Robert Vojta (robert-at-v0jta-net)