XSANE

dan na feld.cvut.cz dan na feld.cvut.cz
Pátek Září 7 11:22:13 CEST 2001

On Fri, Sep 07, 2001 at 10:36:32AM +0200, Miroslav Lednicky wrote:

> No, snad nebudu mlzit. v /usr/local byva vetsinou
> uzivateluv "neporadek". Software, ktery si instaluji
> sam pomoci prekladu ze zdrojaku a tak.

Presne tak, idea je, ze kdyz se upgraduje masina, muzu zahodit vsechno co je
jinde, protoze to je soucast systemu a je to vsude stejne, to co je specificke
a jen moje, je v /usr/local a nekteri lide to dokonce davaji na jiny disk.

> Myslim, ze kvuli bezpecnosti.

Je to obluda, kterou neni snadne, nebo dokonce mozne, zkontrolovat na chyby.
Takze je lepsi, kdyz nemuze udelat moc skody.

zdravim
dan

 / Dan Ohnesorg                              Dan na ohnesorg.cz \
<  Jinočanská 7                        252 19  Rudná u Prahy  >
 \ tel: +420 311 679679 +420 311 679976 fax: +420 311 679311 /