META: Co s MIME v konferenci

Robert Vojta robert na v0jta.net
Pátek Září 7 12:04:55 CEST 2001

> 	A ted jake jsou s tim problemy:
> - vyse popsane transformace modifikuji zpravu, cili PGP/MIME a S/MIME
> 	signatury jsou jimi zneplatneny.

  S tim bych se moc nezabyval. Pokud je zprava v ISO-8859-2 a jde do linux@
a neodporuje pravidlum s prilohou, atp. nechal bych ji projit, signatura
nebude porusena. Pokud se se zpravou bude jakymkoli zpusobem manipulovat a
porusi se tim PGP signatura nebo jakykoli jiny digitalni podpis, vynal bych
ho z toho mailu, predelal mail podle svych predstav a poslal ho dal modifi-
kovany bez toho podpisu. Pokud mail odporuje pravidlum, mozna by nebylo od
veci premyslet nad tim, jestli se ho vubec snazit modifikovat a neposlat
rovnou zpet odesilateli s tim, ze porusil pravidla, atp. a pokud chce, at
mail posle znova.

> - obcas chce nekdo do konference prece jen poslat nejaky ten obrazek
> 	nebo HTML soubor

  Ja myslim, ze si ho muze vystavit, pripadne napsat, ze zajemcum zasle
na pozadani. Predpokladam, ze v tom internetovem "boomu" si urcite "vetsina"
lidi zridila nejaky web hosting ci neco podobneho.

> - obcas nekdo potrebuje i jine znaky, nez v ISO-8859-2

  Zalezi co za znaky, mozna bych je nepropoustel, myslim si, ze to neni tak
akutni potreba (pokud to neni ascii-art :) ...

> - povolit image/* casti (asi bych je ale omezil velikosti). Sam ale tomuto
> 	kroku nejsem prilis naklonen. Obrazky si kdokoli muze vystavit
> 	nekde na webu.

  Jsem proti, muze si to vystavit na webu.

> - mozna mene agresivneji provadet prekodovani; napriklad jen
> 	Windows-1250 -> ISO 8859-2, ostatni nechat tak, jak to je.

  Provadet to tak, aby vysledek byl bud ISO-8859-2 ci ASCII podle mailing
listu a v pripade konverze (zneplatneni podpisu), podpis uplne vyjmout a
odeslat bez nej. Jeliko je neplatny, zbytecne se rozesila.

Zdravim,
                                                            --Robert V0jta

--
            _
           |-|  __        Robert Vojta (robert-at-v0jta-net)