META: Co s MIME v konferenci

Robert Vojta robert na v0jta.net
Neděle Září 9 11:07:58 CEST 2001

> Rozhodne ne HTML ani image. V zajmu dial-up. Predstavte si dva tri 100KB
> obrazky.

Zdravim,
  predstavte si, ze se potom pripojite pomoci mobilu a nemate EuroTel, takze
si to svistite 9.6 :)

> Uz takhle staci 150 mailu za den. Navic vsichni co pouzivaji
> terminal (proste cokoliv textoveho) tak budou handicapovany.

  Budou a nebudou, proc? Ja pouzivam mutt a vubec mi to nevadi, kdyz jsem
na konzoli tak se na ty obrazky nedivam, kdyz se dostanu do Xek, buchnu
na obrazku do enteru a bez problemu se muzu podivat. Myslim, ze ti co
pouzivaji terminal handicapovany nebudou a nejsou.

> Co se tyka kodovani, tady bych byl prisnejsi. Povolil bych pouze ASCII
> a ISO-8859-2. Tam bych take zachovaval podpisy. Ten zbytek bych bud
> prekodoval a zrusil podpisy nebo cely zahodil.

  A UTF-8 :) Ale jinak souhlasim.

> Protoze vsichni maji moznost ohleduplnosti a poslat text v ASCII.
> Jestli chcete byt mirny, tak jim ten prispevek prekodujte a na oplatku
> odeslete nejaky hodne dlouhy poucny text nejlepe i s META FAQ.

  Jake ohleduplnosti? Bud si pisem cesky a se vsim vsudy a nebo si nepisem
cesky. Ti co si pisou cesky, at si pisou, ti co to nechteji cesky a chteji
to cesky bez hacku a carek, at se prihlasi do linux-ascii misto linux.

> Velice uznavam odkazy na soukrome stranky typu:
> Skript, ktery dela to co chcete je na:
> http://www.skripty.ktere.chcete/tenvas
> a necpat to jako prilohu.

  Taky mi to je milejsi nez mit foldery gigantickych rozmeru.

> PS:Ale vice mene, jak to tu doposud funguje, tak je to VELMI dobre.
> Komerce tu moc neni a je dobre oznacena, Off topic taky...

  To mate pravdu, s tim souhlasim, ale je tu taky vec, kterou zminoval
Peak a to je ta, ze to obcas mate uzivatele, protoze to zmrsi mail, neco
to z neho zahodi a uzivatel pekne tapa co mu to prislo a obcas se pta sam
sebe, jestli odesilatel neni uplne blbej. Mozna bych to nechal byt tak jak
to je a akorat dodelal zahazovani el. podpisu v pripade jakekoli zmeny
zpravy, ktera podpis zneplatni.

                                                            --Robert V0jta

--
            _
           |-|  __        Robert Vojta (robert-at-v0jta-net)