META: Co s MIME v konferenci

dan na feld.cvut.cz dan na feld.cvut.cz
Pátek Září 7 18:11:42 CEST 2001

On Fri, Sep 07, 2001 at 03:50:34PM +0200, Michal Ludvig wrote:

> Pokud to nekdo odesle v us-ascii nebo v ISO, tak se zprava snad
> nemodifikuje a pokud to nekdo posle v jinem kodovani, tak je to jeho
> chyba. IMHO lide, kteri pouzivaji el.podpis jsou ochotni dodrzovat
> standardy, takze jejich maily vetsinou nebude nutne orezavat,
> prekodovavat, modifikovat, ...

Potiz je v tom, ze kdyz nekdo posila korektni podepsany mail v QP, tak se
prekodovanim do 8bit signatura porusi. Nicmene z hlediska velikosti odchozi
fronty a rychlosti distribuce je 8bit velmi spravna volba.

> Jsem dost zasadne proti. Nechci, aby na me kazda druha zprava "kricela"
> velkymi cervenymi pismeny, protoze jeji autor si myslel, ze tak na ni
> upouta vice pozornosti a vice lidi mu odpovi. Nehlede na to, ze drtiva
> vetsina emailu ma i v plain textu stejnou informacni hodnotu, ale treba
> i 4x mensi velikost.

;-) Na me zadna html zprava cervene ani nijak jinak nekrici. Muj klient to
nepodporuje.

> Nezaznamenal jsem, ze by sem psalo prilis mnoho Francouzu, Rusu, nebo
> Japoncu.

Ale kdyz zakazujeme jine znakove sady, tak prichazime o demonstrace moznosti
emacsu ;-) To je chyba jako hrom ;-))))
Ale skutecne si dokazu predstavit prispevek, kde se bude autor ptat:
Blbe vidim na konzoli Unicode znak, jak ho vidite vy?

> emailu maji potrebu davat 20kB obrazky do signatur. Uz ted staci, ze
> nekdo napise dva radky textu a pripoji 15 radkovou signaturu (ale
> jelikoz to dela cim dal vic lidi, tak si zacinam pripadat nejak
> staromodne :-)

Normy se vyviji a rozhodne si myslim, ze pozadavek na triradkovou signaturu
se uz prezil. Ponekud me deptaji cele odstavce o tom, ze jsem obrzel zpravu,
kterou mam smazat v pripade, ze mi nepatri. Ale co se da delat.

zdravim
dan

 / Dan Ohnesorg                              Dan na ohnesorg.cz \
<  Jinočanská 7                        252 19  Rudná u Prahy  >
 \ tel: +420 311 679679 +420 311 679976 fax: +420 311 679311 /