META: Co s MIME v konferenci

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Pondělí Září 10 10:13:32 CEST 2001

Dobry den,

On Fri, Sep 07, 2001 at 06:11:42PM +0200, dan na feld.cvut.cz wrote:

> Potiz je v tom, ze kdyz nekdo posila korektni podepsany mail v QP, tak se
> prekodovanim do 8bit signatura porusi. Nicmene z hlediska velikosti odchozi
> fronty a rychlosti distribuce je 8bit velmi spravna volba.

Navazuji spise volne: napadlo me, ze by nebylo od veci dat do
Meta-FAQ doporuceni, ze je dobre zasilat zpravy v 8bit misto QP
kodovani...

> Ale skutecne si dokazu predstavit prispevek, kde se bude autor ptat:
> Blbe vidim na konzoli Unicode znak, jak ho vidite vy?

No, tohle si dokazu predstavit taky. Osobne bych byl pro
zachovani UTF8 jako jedne z moznych neprekodovavanych variant
(pokud to tak dopadne, pak by bylo zase dobre pozmenit v tom
smyslu MetaFAQ). Myslite si, ze by se mohl vyskytnout nekdo, kdo
by s UTF8 mel potize?

> Normy se vyviji a rozhodne si myslim, ze pozadavek na triradkovou signaturu
> se uz prezil. Ponekud me deptaji cele odstavce o tom, ze jsem obrzel zpravu,
> kterou mam smazat v pripade, ze mi nepatri. Ale co se da delat.

To uz je ale asi spise vec spam-u a discipliny uzivatelu listu...
:-(

> zdravim
> dan

Zdravi