Nejde odinstalovat StarOffice 5.2

- Ivan Poulík poulik na email.cz
Pátek Září 7 18:51:51 CEST 2001

Chci odinstalovat uspesne nainstalovane StarOffice 5.2, ale nejde mi to. Odinstalovavam (jak je doporuceno) pomoci programu Setup (odkaz v menu SO5.2 v hlavnim menu KDE), zvolim Deinstallation - ale objevi se okno s napisem "You must quit StarOffice 5.2 before continuing with this deinstallation". Pritom SO nemam spustene a ani ve Spravci Procesu neni videt nejake spustene SO... Nepomohlo ani znovuprihlaseni (samozrejme jako root) ani reset. Co s tim? Jak to odinstalovat? (Mam implicitni instalaci RedHat 7.1Cz, doinstaloval jsem jen Netscape 4.7)

I.P.

---
** CREATED BY EMAIL.CZ **
   http://www.email.cz <--- Get Your Free Email