Nejde odinstalovat StarOffice 5.2

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Pátek Září 7 22:10:38 CEST 2001

- Ivan Poulík wrote:

>Chci odinstalovat uspesne nainstalovane StarOffice 5.2, ale nejde mi to. Odinstalovavam (jak je doporuceno) pomoci programu Setup (odkaz v menu SO5.2 v hlavnim menu KDE), zvolim Deinstallation - ale objevi se okno s napisem "You must quit StarOffice 5.2 before continuing with this deinstallation". Pritom SO nemam spustene a ani ve Spravci Procesu neni videt nejake spustene SO... Nepomohlo ani znovuprihlaseni (samozrejme jako root) ani reset. Co s tim? Jak to odinstalovat? (Mam implicitni instalaci RedHat 7.1Cz, doinstaloval jsem jen Netscape 4.7)

Zdravim.
Tohle se nam uz jednou take stalo.
V danem pripade pomohlo smazat (pod uzivatelem, ktery provadel
instalaci) cely adresar office52 (neuvadim cestu zamerne, zalezi na tom,
kde jste si jej nechal vytvorit) a bylo. Myslim, ze StarOffice 5.2 si do
/home adresaru zadna "pomocna" nastaveni neuklada.
Nezapomente "smazat" i ikonky z "K" menu v KDE.

--
Michal Vymazal
gandalf na mbox.vol.cz