jadro 2.4.x a vytizeni praci s diskem

Kamil Toman ktoman na email.cz
Pátek Září 7 23:08:51 CEST 2001

On Fri, Sep 07, 2001 at 06:18:48PM +0200, Miroslav Suchý wrote:
> A byla fakt tuha, nebo byla jen delsi doba odezvy.
> Někde jsem vyděl patch na jádro, které zaručovalo velmi krátkou dobu
> odezvy.
> To by bylo dobré řešení pro desktop, pokud jede Linux na serveru, pak
> ani
> tak nevadí, že se krátkodobě zvedne doba odezvy na úkor toho, že se
> úloha provede dřív.
>
> Mirek Suchý

Na serveru se mozna provede driv. Na druhou stranu, pokud jede nejaky
proces (treba i s nice 5-10), ktery intenzivne pouziva disk (locate apod.),
tak se s ostatnimi aplikacemi prakticky neda pracovat. Za to IMO tech
par milisekund nestoji...

Napr. odezva spusteni noveho terminalu trvalo 20s apod.  Rozume se to chova
tak kdyz ma spousteny program nice 20...

Kamil Toman