META: Co s MIME v konferenci

Neděle Září 9 15:43:12 CEST 2001

On Fri, 7 Sep 2001, Pavel Janík wrote:

> [Než mi prosím napíšete, že se tento e-mail nedá přečíst, zkuste jej dočíst
> až do konce...]

Ne, neda se precist. Predpoklad, ze kazdy MUA slozi multipart/mixed, kde
jsou navic jednotlive kousky prolozene PGP podpisy (ktere podepisuji
jednotlive kousky...coz ale trochu popira smysl elektronickeho podpisu,
ktery by mel stvrzovat autenticnost cele zpravy, ne?), do jednoliteho
textu, je -- jemne receno -- odvazny. Tesim se na to, az mi nekdo ukaze,
kde je v nejakem RFC napsano, ze je to predpoklad spravny...