META: Co s MIME v konferenci

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Pondělí Září 10 10:24:19 CEST 2001

Dobry den,

On Sun, Sep 09, 2001 at 03:43:12PM +0200, Pavel Kankovsky wrote:

> Ne, neda se precist. Predpoklad, ze kazdy MUA slozi multipart/mixed, kde
> jsou navic jednotlive kousky prolozene PGP podpisy (ktere podepisuji
> jednotlive kousky...coz ale trochu popira smysl elektronickeho podpisu,
> ktery by mel stvrzovat autenticnost cele zpravy, ne?), do jednoliteho
> textu, je -- jemne receno -- odvazny. Tesim se na to, az mi nekdo ukaze,
> kde je v nejakem RFC napsano, ze je to predpoklad spravny...

Ja jsem mail precetl v poradku (krome zobrazeni toho
preskrtnuteho o, ctu to na konzoli s naladovanymi ceskymi
znaky...). Nicmene zmatek s podepisovanim vsech jednotlivych
casti mi byl taky znacne proti srsti... Myslim, ze ma pravdu pan
Garabik: hlasuji v tomto pripade za UTF8!

> --Pavel Kankovsky aka Peak  [ Boycott Microsoft--http://www.vcnet.com/bms ]
> "Resistance is futile. Open your source code and prepare for assimilation."

Zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek