IBM DB2 a SAP DB

Jiri Chaloupka dev na b2bexpander.com
Neděle Září 9 17:18:44 CEST 2001

Zdravim,
napsal jsem jistou aplikaci v php, ktera by mela byt nezavisla na pouzite
databazi (samozrejme v urcitych mezich, ale jsou dost siroke).
Chtel bych ji jeste otestovat na DB2 a SAPDB, ktere jsem nainstaloval z CD
dodavanych spolu s ditribuci (SuSE 7.2).

u DB2 se mi vyskytl problem v tom, ze jsem ji po instalaci nenastartoval -
nainstaloval jsem ji, spustil jsem ./install_sample_db.sh, nacez probehla