IBM DB2 a SAP DB

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Pondělí Září 10 09:20:39 CEST 2001

Jiri Chaloupka wrote:

> [...]
> databazi (samozrejme v urcitych mezich, ale jsou dost siroke).
> Chtel bych ji jeste otestovat na DB2 a SAPDB, ktere jsem nainstaloval z CD
> dodavanych spolu s ditribuci (SuSE 7.2).
>
> u DB2 se mi vyskytl problem v tom, ze jsem ji po instalaci nenastartoval -
> nainstaloval jsem ji, spustil jsem ./install_sample_db.sh, nacez probehla
> dalsi cast instalace. Pripravil jsem ucty, prihlasil se jako db2inst1, ale
> system mi pri zadani prikazu db2start hlasi prikaz nenalezen. To same v
> pripade prikazu DB2START (jak je v manualu), ve variante pod rootem to same.

---kraceno---

> Poradi nekdo prosim?

Rad bych poradil. Ja mam db2 nainstalovanou ze stazeneho baliku a startuje se
automaticky pri startu - instalator doplnil radek do /etc/inittab. Uzivatel
db2inst ma ve svem homu adresar se symbolickymi linky na spoustu utilit. Vim,
ze jsem si musel upravit skript db2cc - tusim cestu k Jave - , protoze se
tvrdosijne snazil pouzivat "jre" misto "java", tak jsem musel udelat par
symlinku navic do JDK.
Mam dojem, ze mam DB2 v. 7.1.

Pisu to asi dost nejasne, protoze pouzivam Oracle, ale s DB2 bych se chtel
sblizit. Taky jsem s ni mel potize, ale nakonec se mi je podarilo vyresit.

Libor Chocholaty