Kylix konference

Filip Jirsák Filip.Jirsak na centrum.cz
Neděle Září 9 19:12:41 CEST 2001

 Cituji ze zprávy, kterou obdrží každý uživatel, který se do konference
 delphi-l přihlásí:

 "Konference delphi-l je venovana problematice programovani
  v nastroji Delphi firmy Inprise a souvisejicim problemum
  (C++Builder, programovani ve Win16, Win32 a WinNT obecne,
  Kylix a problemy s tim spojene, databazove technologie apod)."

 Kylix moc nesleduji, ale řekl bych, že tomu, jakou může mít v ČR
 "uživatelskou základnu" odpovídá i frekvence dotazů v konferenci. A ějakou
 lepší konferenci věnovanou Kylixu těžko v ČR najdete - asi většina lidí, co
 začíná dělat s Kylixem dříve dělala v Delphi, a ti jsou většinou
soustředěni
 v delphi-l na clexpert.cz konferenci.

 S pozdravem
 Filip Jirsák