UPS Victron NetPro1500

KVT - Jaroslav Ille kvt na kvt.cz
Neděle Září 9 21:10:50 CEST 2001

Zdravim,

podarilo se mi prijit k teto UPS, ale co se mi nepodarilo je rozchodit
komunikaci s ni.

Tedy nemam originalni kabel mezi UPS a PS ale vyzkousel jsem postupne
vsechna sehnana zapojeni (3) pro UPS Victron.
Tyto zapojeni byly soucasti SW NUT 0.45.1

NUT jsem prelozil dle dokumentace, nainstaloval,  v /usr/local/ups/etc
upravil konfiguracni soubor ups.conf vypis prikladam

[NetPro1500]
    driver = victronups
    port = /dev/ttyS1

problem je za ani jedno zapojeni nekomunikovalo s driverem victronups.

Prosim mate nekdo zkusenosti s touto ups?

1. Spravne zapojeni kabelu pro tento typ alespon link
2. Jaky SW s ni pouzivate a funguje Vam? Staci link, ale pokud by mohlo byt
podrobneji popsano jak na to byl bych rad.