META: Co s MIME v konferenci

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Neděle Září 9 21:42:37 CEST 2001

   From: Marián Kyral <marian.kyral na worldonline.cz>
   Date: Sun, 09 Sep 2001 20:51:56 +0200

Zdravím,

   > Původní mail třeba s korektní hlavičkou cp-1250 totiž pošlu se svou
   > odpovědí v iso8859-2 a je z toho katastrofa, protože můj email klient
   > (mozilla) to pošle jako iso8859-2 a nikde už nezaznačí, že část je  cp-1250.

ale v tom případě Vám nepomůže ani UTF-8. Je to pouze a jen Váš problém
a nemůžeme jej řešit na úrovni konference. Musíte vyměnit svého poštovního
klienta.

   > Takže buď jedno kódování, nebo tu část přepsat, nebo mail klient, který
   > tohle umí.
   > Jestli je takový :-(

Dobrý nápad - navrhuji, abychom zde všichni přešli na GNU Emacs v kombinaci
s Gnus... Podpora POP3, IMAP, threadů, X-Face, smilies, slashdot, Google,
SSL, S/MIME, PGP, scoring, NNTP, unplugged mód, UU, undo, znakových sad,
MIME apod.

Zpět do reality. Pokud mi někdo pošle e-mail s korektní hlavičkou
windows-1250 s korektními českými znaky v tomto kódování a já na něj chci
odpovědět, tak mám několik možností. Citovat tak, aby původní část byla ve
windows-1250 a nová v mém kódování a obě části budou takto korektně
označeny. Nebo můžu původní text převést do mého kódování (pokud je to
vůbec možné). Další varianty samozřejmě také existují, ale jsou pro nás
nepodstatné. *Nikdy* nemůžu citovat text tak, že prostě vezmu binární
hodnoty znaků původního mailu a přidám nějaké své znaky v jiném
kódování. Pokud to opravdu Mozilla takto dělá, doporučuji napsat
bug-report.
--
Pavel Janík

The kernel has source control, its name is Linus Torvalds, CVS with a
brain.
                  -- Nicholas Knight <tegeran na home.com> in linux-kernel