META: Co s MIME v konferenci

Marián Kyral marian.kyral na worldonline.cz
Středa Září 12 21:22:53 CEST 2001

Pavel Janík wrote:
> [...]
 > odpovědět, tak mám několik možností. Citovat tak, aby původní část
byla ve
 > windows-1250 a nová v mém kódování a obě části budou takto korektně
 > označeny. Nebo můžu původní text převést do mého kódování (pokud je to
 > vůbec možné). Další varianty samozřejmě také existují, ale jsou pro nás
 > nepodstatné. *Nikdy* nemůžu citovat text tak, že prostě vezmu binární
 > hodnoty znaků původního mailu a přidám nějaké své znaky v jiném
 > kódování. Pokud to opravdu Mozilla takto dělá, doporučuji napsat

Měl jsem na mysli spíše tuhle situaci:

--zjcmjzIkjQU2rmur

  > PĹ?i pouŞívĂĄnĂ­ jĂĄdra 2.4.9 me to zatuhne a sviti kontrolka disku.

    Pokud nevite co delate, nepouzivejte 2.4.9, resp. 2.4.x. Pokud je chcete
pouzit tak pouzijte jadro z distribuce, je radne odzkousene a melo by s nim
byt co nejmene problemu.

viz http://www.linux.cz/lists/archive/linux/124259.html

Přitom originál je v pořádku.

Ale když jsem se tak na to díval, tak se to asi "sprasilo" někde na
cestě. :-(
Takže se omlouvám za mystifikaci.

--