samba clen NT domeny

Cyril Franko fc282 na email.com
Pondělí Září 10 08:10:16 CEST 2001

zdravim,

tak uz som sambu celkom rozbehal,
problem bol na firewalle => bolo treba povolit port 139
akurat teraz potrebujem poradit ako ponastavovat userov ktory su v domene
aby mohli pristupovat
k zdielanym prostriedkom na samba serveri. (vid celkom dole)

> Co treba verit logu a nebo pouzivat testparm? Ten parametr se jmenuje
valid
> users.

ano na to som prisiel hned ako som poslal mail do konfery :)

> Jinak pokud je to clen domeny, mela by byt security domain. A
nezapomenout,
> ze ten uzivatel musi lokalne existovat, jinak neni mozne vyhodnotit
> pristupova prava k souborum.

usera som vyrobil aj lokalne ale nepustilo ma to do adresara

hmmm ... tak to sa mi nezda, potom domenova autentifikacia mi nedava zmysel
t.j. ak je v domene napr. 200 userov a chcem im povolit pristup na samba
server
tak musim tych 200 userov vyrobit aj linuxe ?
to mi pripada ako dost velka blbina .... alebo sa mylim ?

poradi niekto kto pouziva niekto domenovu autentifikaciu

dik

Cyril Franko