Samba jako clen domeny

dan na ohnesorg.cz dan na ohnesorg.cz
Pondělí Září 10 12:03:45 CEST 2001

fc282 na email.com

On Mon, Sep 10, 2001 at 08:10:16AM +0200, Cyril Franko wrote:

> hmmm ... tak to sa mi nezda, potom domenova autentifikacia mi nedava
zmysel
> t.j. ak je v domene napr. 200 userov a chcem im povolit pristup na samba
> server
> tak musim tych 200 userov vyrobit aj linuxe ?
> to mi pripada ako dost velka blbina .... alebo sa mylim ?

Ten uzivatel proste musi existovat lokalne, jaka byste asi tak dal prava
jeho souborum, kdyby neexistoval? Jakeho vlastnika?

Da se to udelat automaticky pres program, ktery se jmenuje winbind. Ze
strany linuxu se tvari jako NIS, ale misto s NIS serverem komunikuje s
domenovym kontrolerem. Nicmene pouziva se tak v 1 promile instalaci samby,
takze neni tak provereny jako samba sama o sobe.

zdravim
dan

 / Dan Ohnesorg                              Dan na ohnesorg.cz \
<  Jinočanská 7                        252 19  Rudná u Prahy  >
 \ tel: +420 311 679679 +420 311 679976 fax: +420 311 679311 /