sendmail a spatna adresa v .procmailrc

David Tok theo na coolnet.cz
Pondělí Září 10 16:56:35 CEST 2001

On 10 Sep 2001, David Rohleder wrote:

:dan na feld.cvut.cz writes:
:
:>
:> Co se tyce omezeni velikosti mailboxu, osobne ji povazuji za velmi
:> nestastnou. Co se tyce DoS utoku, jen ho presmerujete na roota. Spise bych
:> se primlouval za nejake testy treba z cronu, jestli je dost mista a
:> informaci pro admina pres pager, ze to ma pripadne nejak resit.
:
:Ja jsem zil v predstave, ze preplneny mailbox vyvola pouze temporary
:error a zprava zustane viset ve fronte.
:
:Quota ma tu vyhodu, ze nezhrouti cely mailovy system pred tim, nez
:admin staci zareagovat.

OK, quotu sem zazehnal a cely problem vyresil vytvorenim /etc/procmailrc:

-----------------8<--------

:0
* ^FROM_MAILER
$ORGMAIL

INCLUDERC=$HOME/.procmailrc

Udela to, ze jakakoliv posta od postmastera a MAILER-DAEMONA se ulozi
jenom do inboxu prislusneho uzivatele a nepreposila se na zadne
(potencialne spatne) adresy = zustane na lokale a nepreposila se.

INCLUDERC=$HOME/.procmailrc
-- natahne lokalni nastaveni toho ktereho uzivatele

mnoho radosti s postou...

-- david tok