sendmail a spatna adresa v .procmailrc

dan na feld.cvut.cz dan na feld.cvut.cz
Pondělí Září 10 18:27:42 CEST 2001

On Mon, Sep 10, 2001 at 04:34:50PM +0200, David Rohleder wrote:
> dan na feld.cvut.cz writes:

> Ja jsem zil v predstave, ze preplneny mailbox vyvola pouze temporary
> error a zprava zustane viset ve fronte.

Ono trochu zalezi na tom, kde je ta fronta. Pokud je na lokale, tak patri
soubory ve fronte rootovi a tak se daji ukladat furt a neuplatni se
bezpecnosti rezerva filesystemu pro roota. Pokud je fronta nekde jinde, tak
se problem prenasi na jiny server.

Otazka je, co se stane, kdyz je blbe nastaveny .procmail. Podle me se quota
neuplatni, protoze v prubehu zpracovani .procmail nebude dalsi misto vazane
na konkretniho uzivatel potreba (asi) a tak se budou maily cyklovat porad
dokola. To by se muselo vyzkouset.

I jinak nemam rad quoty na postu, protoze uzivatel nemuze ovlivnit co mu kdo
posle a tak neni mozne trestat uzivatele zablokovanim posty, potazmo
potencialne dulezite, za to, ze se jeho adresu dozvedel nejaky idiot.

zdravim
dan

 / Dan Ohnesorg                              Dan na ohnesorg.cz \
<  Jinočanská 7                        252 19  Rudná u Prahy  >
 \ tel: +420 311 679679 +420 311 679976 fax: +420 311 679311 /