sendmail a spatna adresa v .procmailrc

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Pondělí Září 10 21:40:55 CEST 2001

dan na feld.cvut.cz writes:

> Ono trochu zalezi na tom, kde je ta fronta. Pokud je na lokale, tak patri
> soubory ve fronte rootovi a tak se daji ukladat furt a neuplatni se
> bezpecnosti rezerva filesystemu pro roota. Pokud je fronta nekde jinde, tak
> se problem prenasi na jiny server.

IMHO MTA bezi jako user != root, vetsinou mail, takze quota se
uplatni. Ale zase zablokuje prijem veskere posty :-( . Ale na druhou
stranu ta posta zustane viset na vysilajicich mail serverech, takze se
obsazeni disku rozdistribuuje po celem internetu :-)

> Otazka je, co se stane, kdyz je blbe nastaveny .procmail. Podle me se quota
> neuplatni, protoze v prubehu zpracovani .procmail nebude dalsi misto vazane
> na konkretniho uzivatel potreba (asi) a tak se budou maily cyklovat porad
> dokola. To by se muselo vyzkouset.

Uzasna predstava. Skoro jako routery nesnizujici TTL.

> I jinak nemam rad quoty na postu, protoze uzivatel nemuze ovlivnit co mu kdo
> posle a tak neni mozne trestat uzivatele zablokovanim posty, potazmo
> potencialne dulezite, za to, ze se jeho adresu dozvedel nejaky
> idiot.

Takze nechame idiota, aby zahltil cely server :-)

No opravdu to neni tak jednoduche, jak se na prvni pohled zda.

Brno, Czech Republic