2 IP na jednom dratu

Úterý Září 11 13:40:08 CEST 2001

jan.navratil na ct.cz wrote:

> by aspon rikat
> >

> Musim reagovat - souhlasim - prispevek, ktery jen rika "kdo chce kam,
> pomozme mu tam" (ano pane Janousek, myslim Vas) jsou v konferenci tohoto
> typu IMHO zbytecne. Asi Vas uz omrzelo odpovidat na stale opakujici se
> dotazy, ale odpovedi tohoto typu maji pro lidi v konferenci nulovou
> hodnotu.

	Vazeny pane Navratil, domnivam se, ze pan Mazanec rekl uplne neco
jineho a reagoval na uplne jiny prispevek; pokud z meho prispevku
vytrhnete vetu bez souvislosti, nepochybne dostanete uplne jinou
informaci (ovsem vytrhavani a prekrucovani je nam Cechu vlastni, ze?). Z
meho prispevku jste se mohl napr. dozvedet, ze tento clovik to _chce_
udelat, ale je __spousta__ dalsich, kteri maji takto __davno__
registrovany domeny a nikoho to nevzrusuje (a skutecne to funguje).
Ostatne, muzete mi rici deterministicky zpusob jak to overit?

	Ja jsem naopak napadl prispevek pana Pragla, ktery odpovidal na uplne
neco jineho ac zdanlive k veci puvodniho tazatele, necitite v tom
rozpor? Jak to provest ukazal pan Pogac (prede mnou, proc se opakovat?),
naopak informaci pana Pragla (na ktereho jsem reagoval (nejen ja))
vyvratilo vice diskutujicich...