Red Hat a soubory vetsi nez 2G

Jaroslav Klapalek jaroslav.klapalek na cetos.cz
Středa Září 12 06:37:28 CEST 2001

Ahoj,

narazil jsem na potrebu souboru vetsich nez 2G (pravdepodobne v blizke dobe
database psana v Progresu by mohla dolezt k teto magicke hranici).

Neco jsem vyhledal na internetu, ale jsem z toho trochu jelen.

Jedna se o Red Hat 6.2, z updatu redhatu jsem stahnul a nainstaloval jadro
2.2.19-6.2.7enterprise, kde podle popisu v hlavicce rmp, by melo byl
skompilovano s podporou SMP, konfigurace velke pameti a velkych souboru I/O.

Po nainstalovani jsem zkusil jak velky soubor pomoci cat vytvorim, ale
hranici 2G jsem neprelez. Na co se mam dale zamerit.

Za rady typu poridit si alphu, ktera je 64bitova predem dekuji. :-)

S pozdravem

        JardaK

Jaroslav Klapálek
CETOS, a.s.