2 IP na jednom dratu

jan.navratil na ct.cz jan.navratil na ct.cz
Středa Září 12 06:20:27 CEST 2001

> [...]
> opakujici se
>
> 	Vazeny pane Navratil, domnivam se, ze pan Mazanec rekl
> uplne neco
> jineho a reagoval na uplne jiny prispevek; pokud z meho prispevku
> vytrhnete vetu bez souvislosti, nepochybne dostanete uplne jinou
> informaci (ovsem vytrhavani a prekrucovani je nam Cechu
> vlastni, ze?).Z
> meho prispevku jste se mohl napr. dozvedet, ze tento clovik to _chce_
> udelat, ale je __spousta__ dalsich, kteri maji takto __davno__
> registrovany domeny a nikoho to nevzrusuje (a skutecne to funguje).

slo mi o neco jineho - zamrzelo me ze davate prispevek, ktery nic neresi
(lec to bylo komentovano drive)

> Ostatne, muzete mi rici deterministicky zpusob jak to overit?

at se snazim sebevic, nedochazi mi na co se ptate. (overit zda to funguje
ci ze to nikoho nevzrusuje ?...???)

> 	Ja jsem naopak napadl prispevek pana Pragla, ktery
> odpovidal na uplne
> neco jineho ac zdanlive k veci puvodniho tazatele, necitite v tom
> rozpor? Jak to provest ukazal pan Pogac (prede mnou, proc se
> opakovat?),
> naopak informaci pana Pragla (na ktereho jsem reagoval (nejen ja))
> vyvratilo vice diskutujicich...

V poradku. Jsou dana urcita pravidla, ktera pan Pragl rekl a "mely" by se
dodrzovat - jak to v praxi je jste (a nejen vy) napsal... Asi placu nad
spatnym hrobem, protoze jste me asi nepochopil. Nechci Vas nijak iritovat,
jen mi prijdou podobne prispevky jednoduse zbytecne.

  J.Navratil