Re: Dva seriove porty na jednom IRQ

Roman Pavera rpavera na seznam.cz
Středa Září 12 10:29:35 CEST 2001

Dne 12. září 2001, <linux na linux.cz> napsal:

> Vyvedu...ale bude to uz trochu elektronika.
> Predeslal bych, ze mi sdileni IRQ pro dva seriovy porty na pridavne(!)
> ISA(!) karte v linuxu chodi. Problem je v HW. Vetsina 8bitovych
> procesoru a pocitacu s nimi postavenych mela/ma IRQ linku resenou jako
> otevreny kolektor na strane budice. Beha to v negativni logice a je to
> OK.
> Nevim proc je to na PC architekture OPACNE, tj. IRQ se aktivuje vysokou
> urovni a budice nejsou OC (resp. v tomto pripade "otevreny emitor" :-).
> Seriovy porty maji tristavovy budice IRQ, ale chodi to tak, ze jak nekdo
> [...]

Tuto informaci jsem nasel v archivu, ale zda se mi celkem brutalni. A
nenasel jsem v kernelu zadnou informaci o tom, ze je nutno provadet
nejake HW upravy.
Vase vysvetleni je logicke. Nechce se mi vsak takto "hazardovat".
ZEptam se tedy jinak. Na MB jsou 2 rozhrani soucasti chipsetu
(BX440). Bude resenim sehnat pridavnou PCI kartu a vyhodit ISA?
Diky Roman

Jake bude pocasi? http://pocasi.seznam.cz