Dva seriove porty na jednom IRQ

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Středa Září 12 12:12:46 CEST 2001

Roman Pavera schrieb in Nachricht <2212.74490-11511-1148044876-1000283375 na seznam.cz>...

>ZEptam se tedy jinak. Na MB jsou 2 rozhrani soucasti chipsetu
>(BX440). Bude resenim sehnat pridavnou PCI kartu a vyhodit ISA?

Ci budete moct zdielat prerusenia s onboard portami neviem,
skor asi nie, v BX su za PCI-ISA bridge a ten to sotva dovoli.
V kazdom pripade ich ale budete moct zdielat s cimkolvek
inym na PCI, takze vas problem by to riesit malo.

Ladislav Vaiz  schrieb in Nachricht

>Dioda a odpor je hezky a levny logicky clen, ale pouze pro
>"stejnosmerne" frekvence. Zkuste si pouzit (beznou kremikovou)
>diodu s odporem na jednotkach MHz.

Zalezi na tom, co je to bezna kremikova dioda - nemam tu katalog,
ale bezne spinacie diody (KA 136 a.p.) na frekvenciach, ktore sa na
ISA zbernici maju sancu vyskytnut, IMHO bez najmensich problemov.
Rozhodne som za svojich bastliarskych cias (napr. navrh a stavba
pocitaca na baze Z80 a CP/M) tento "logicky clen chudobnych" :-)
na MHz frekvenciach neraz uspesne pouzil.

Zdravi
--
                                                    Stano