XSANE - sitovy pristup

Kvapil Jaroslav (MHMP) Jaroslav.Kvapil na mag.mepnet.cz
Středa Září 12 10:39:12 CEST 2001

Dobry den,

 obracim se s jeste jednim dotazem. Jiz jsem konecne prisel na to, proc mi
nechodil spustit %subj% pod normalnim uzivatelem. Sane a sitova podpora byla
nainstalovana spravne. Stejne tak i XSane. Problem byl v bezpecnosti
pristupu.
 v souboru /etc/hosts.deny jsem mel ALL:ALL. A v souboru /etc/hosts.allow
jsem mel povoleny lokalni pristup ALL:LOCAL localhost. Pokud jsem
zakomentoval radek v /etc/hosts.deny, tak se mi rozebehl xsane pod normalnim
uzivatelem.

[jarda na localhost instalace]$ SANE_DEBUG_NET=128 scanimage -L
[sanei_debug] Setting debug level of net to 128.
[net] sane_init: SANE net backend version 1.0.3 from sane-backends-1.0.5
[net] add_device: adding backend localhost
[net] add_device: backend localhost added
[net] sane_get_devices: local_only = 0
[net] sane_get_devices: finished
device `net:localhost:umax_pp:0x378' is a UMAX Astra 2000P flatbed scanner
[net] sane_exit: exiting
[net] sane_exit: closing dev 0x8051ff8, ctl=3
[net] sane_exit: finished.
[jarda na localhost instalace]$

Nechci mit ale povolen vseobecny pristup. Kdyz ale zkousim jakekoliv
nastaveni v jiz zminenych souborech, tak se prestava sane rozjet pres sit.
Mohu poprosit, jake by melo byt nastaveni v /etc/hosts.allow vuci sane ?

Zkousel jsem (dle man, snad jsem to z nej vycetl spravne):

ALL:LOCAL localhost
sane:LOCAL localhost

Mam pocit, ze v RH od 7.0 se i toto nastavuje trosku odlisne od verze RH6.2
a nize. Nebo se milim.

Dekuji a s pratelskym pozdravem

/                    jaroslav.kvapil na mag.mepnet.cz
 V ten nejnevhodnejsi okamzik vystane problem, se kterym nikdo nepocital a
samozrejmost,
 ktera je stokrat odzkousena, po stoprve prestane fungovat, o vyjimkach
zakonitosti nemluve.
 Murphy
___