Dva seriove porty na jednom IRQ

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Středa Září 12 14:38:23 CEST 2001

> A co bi mala robit to iste ako z jednosmernim prudom alebo chces povedat
> ze diodi existuju len do nejakej frekvencie?

Kolega ma tak trochu pravdu. "Bezne" uskmernovaci diody jsou vyrobeny
leptanim na vlke plose (aby unesly prenaseny proud) a maji obvykle
jednak dost velkou kapacitu a dale nezanedbatelnou spinaci dobu a
dobu zotaveni. Nicmene na ISA by se to melo snest a pokud ne, staci
nasadit jen o neco malo drazsi Shotkyho diody (prechod polovodic -
kov, spinaci doba minimalni, doba na zotaveni nulova).

> a co su tranzistory?

Neco uuuuplne jineho. Doporucuju prislusnou literaturu.

> zase
> diody

Fakticky ? Tak vam dam dve diody a udelejte mi ho :)

> takze ked tam nevrazis staru usmernovacku z auta ale klasicku
> spinaciu diodu (3Sk) tak to slape nadherne aj do Ghz

Nejlepsi jsou stare "sklenenky" - germaniove, hrotove. Tem se v
rychlostui nic nevyrovna.

Sorry za OT, ale nedalo mi to.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz