Dva seriove porty na jednom IRQ

Ladislav Vaiz ziav na adela.fel.zcu.cz
Středa Září 12 14:50:54 CEST 2001

> Kolega ma tak trochu pravdu. "Bezne" uskmernovaci diody jsou vyrobeny
> leptanim na vlke plose (aby unesly prenaseny proud) a maji obvykle
> jednak dost velkou kapacitu a dale nezanedbatelnou spinaci dobu a
> dobu zotaveni. Nicmene na ISA by se to melo snest a pokud ne, staci
> nasadit jen o neco malo drazsi Shotkyho diody (prechod polovodic -
> kov, spinaci doba minimalni, doba na zotaveni nulova).

Abych to upresnil, asi pred 5ti lety jsem pripojoval k 8051 vice pameti a
nechtelo se mi pridavat dalsi obvod s log. cleny. Tak jsem pouzil metodu
"odpor + 2 diody". Pri testovani log. sondou vse fungovalo, pri pripojeni
na sbernici (signaly mely asi 2MHz) to nefungovalo. Takze me to naucilo
nechovat se jako prase (prosim aby si toto nikdo nebral osobne, je to
mysleno opravdu o me).

> Fakticky ? Tak vam dam dve diody a udelejte mi ho :)

:-)))

               La'd"a
--
Opilec se červená proto, že by se jinak musel stydět.