Kernel panic pri ip_conntrack_ftp

Zdenek Svarc svarc na promedia.cz
Středa Září 12 21:38:20 CEST 2001

> :Kdykoliv se pokusim o ftp spojeni na linuxovem serveru smerem ven, tak
> :po spravne autorizaci a prikazu "dir" linux sleti na Kernel panic ...in
> :interrupt handler - not syncing. Dela to pochopitelne modul
> :ip_conntrack_ftp. Zajimave je, ze uzivatelum na stanicich, kteri pres
> :tento stroj jdou skrz jeho NAT se nic nestane, resp. linux nesleti.
> :Nemam zadnou silenou konfuguraci iptables, dela to s kernelem 2.4.2 i
> :2.4.3. Pred tim, nez tam nacpu 2.4.9 se chci ujistit, jestli Vam tento
> :problem neni znam.

> [...]

Je to pruser. Daval jsem to do souvislosti s deravym ip_conntrack_ftp v
jadre
2.4.2 a docela jsem byl prekvapeny, ze v 2.4.3 je to same. Pokud ani
2.4.8 neni osetrene, tak je to pakarna. Zatim jsem to poresil tak, ze kdyz
jdu pres ftp ven, tak dam rmmod ip_conntrack_ftp, protoze z lokalniho stroje
stejne neni potreba a kdyz skoncim prenos, zase ten modul natahnu, protoze
bez nej by v lokalni siti ftp dost dobre nejelo.

    zd