Kernel panic pri ip_conntrack_ftp

David Tok theo na coolnet.cz
Středa Září 12 21:56:02 CEST 2001

On Wed, 12 Sep 2001, Zdenek Svarc wrote:

:
:> :Kdykoliv se pokusim o ftp spojeni na linuxovem serveru smerem ven, tak
:> :po spravne autorizaci a prikazu "dir" linux sleti na Kernel panic ...in
:> :interrupt handler - not syncing. Dela to pochopitelne modul
:> :ip_conntrack_ftp. Zajimave je, ze uzivatelum na stanicich, kteri pres
:> :tento stroj jdou skrz jeho NAT se nic nestane, resp. linux nesleti.
:> :Nemam zadnou silenou konfuguraci iptables, dela to s kernelem 2.4.2 i
:> :2.4.3. Pred tim, nez tam nacpu 2.4.9 se chci ujistit, jestli Vam tento
:> :problem neni znam.
:>
:> ja kvuli tomu nespim uz pul roku a co vim, tak ani 2.4.8 to osefovane
:> nema... zvlastni je, ze me to dela jenom nekde a jenom nekdy. (tyto
:> problemy jsou nejlepsi ;-)
:>
:> Pokud vim a jak sleduji change-log tak ip_conntrackt_ftp nebyl menen :-(
:>
:
:Je to pruser. Daval jsem to do souvislosti s deravym ip_conntrack_ftp v
:jadre
:2.4.2 a docela jsem byl prekvapeny, ze v 2.4.3 je to same. Pokud ani
:2.4.8 neni osetrene, tak je to pakarna. Zatim jsem to poresil tak, ze kdyz
:jdu pres ftp ven, tak dam rmmod ip_conntrack_ftp, protoze z lokalniho stroje
:stejne neni potreba a kdyz skoncim prenos, zase ten modul natahnu, protoze
:bez nej by v lokalni siti ftp dost dobre nejelo.

Ja mam 3 routery, nez se dostanou packety ven do Internetu a kdyz se
pripojim k poslednimu v rade ftpnu se ven, tak sleni nahodne mnoho nahodne
casove 1 az 3 routru :-((. Zvlastni je, ze kdyz se pripojim primo k
pocitaci, na kterem me bezi masq. pres LAN, tak z z te site to jde v
pohode... rodim jezky, ftp jsem musel uplne zakazat. :-((((

--

d.a.v.i.d.
Digital Artificial Violence and Infiltration Device