diald konfigurace

linux na trinidon.cz linux na trinidon.cz
Čtvrtek Září 13 07:43:11 CEST 2001

>  >>příjde dotaz na proxy z WIN stanice?
>  >
>  > Tohle jsem nepochopil, muzete to nejak specifikovat?

  Když pingnu ze serveru Linux, tak se naváže spojení
  a když uončím ping, tak po určité době se spojení preruší.
  Ale když jdu na WWW z Win stanice, tak spojení se opět naváže,
  ale po zavření IE na této stanici mám i po dané časové době
  spojení pořád navázáno. (na modemu svítí ledky a ps vypíše proces pppd)
  To pppd dám kill, ale za chvílí se zase spojení obnoví
  (přitom nic nemůže do internetu = na Linuxu s ničím nehnu, jen koukám
  a proxy mám nastaveno pouze u jedné Win stanice
  a tam taky nic neudělám, je to ta moje)

 MINKA Petr
Trinidon
linux na trinidon.cz