diald konfigurace

Vladimir Rengevic vlado na grafon.sk
Čtvrtek Září 13 08:11:19 CEST 2001

Dobre ranko,

Predpokladam, ze je to pppd spustene s parametrom demand.

>   Když pingnu ze serveru Linux, tak se naváže spojení
>   a když uončím ping, tak po určité době se spojení preruší.

Doba je dana parametrom timeout ;-)

>   Ale když jdu na WWW z Win stanice, tak spojení se opět naváže,
>   ale po zavření IE na této stanici mám i po dané časové době
>   spojení pořád navázáno. (na modemu svítí ledky a ps vypíše proces pppd)

Akykolvek paket mimo lokalnu siet nahodi spojenie. A pppd bezi _stale_
na pozadi, linku nahadzuje "podla potreby" ked najde nejake
pakety ktore smeruju mimo lokalnu siet. A ked sa dlhsiu dobu
take nenajdu (presnejsie po dobu danu timeoutom) linku
"zhodi".

>   To pppd dám kill, ale za chvílí se zase spojení obnoví
>   (přitom nic nemůže do internetu = na Linuxu s ničím nehnu, jen koukám
>   a proxy mám nastaveno pouze u jedné Win stanice
>   a tam taky nic neudělám, je to ta moje)

Ake proxy??? A ako sa to pppd znova spusti???? Carodejnik tam asi nebude
tak nam prezradte akym sposobom ho spustate? A co znamena "s nicim
nehnu?" Stroj zamrzne? Je tam maskarada, ako vyzera routrovanie?

Vlado

Ing. Vladimir Rengevic
GRAFON dtp studio
Tranovskoho 19, Liptovsky Mikulas, SLOVAKIA
tel.: +421/44/5526153, fax: +421/44/5621454